ردیف |
دسته بندی |
عنوان طرح های پژوهشی برای پایان نامه و رساله دانشجویی - سال 1402 |
1 |
اعتبارسنجی و نظارت |
ارایه یک مدل جامع جهت اعتبارسنجی مشتریان حقیقی و حقوقی با نگاه بر ظرفیت های موجود در داخل کشور |
2 |
ارزیابی مدل اعتبارسنجی فعلی بانک و شناسایی ضعف های آن (اعتبارسنجی) و ارائه راهکار بهبود |
|
3 |
آسیبشناسی وضعیت اعطای تسهیلات و تعهدات ریالی |
|
4 |
بررسی اعتبارسنجی و شیوه های نوین تأمین مالی خرد (microfinance) |
|
5 |
تدوین مدل بهینه ترکیب وثایق در بانک با رویکرد افزایش کفایت سرمایه و تنوع بخشی به وثایق |
|
6 |
تعیین شاخص ها و راهکارهای نظارت اثربخش بر مصارف بانک |
|
7 |
تعیین شاخص ها و راهکارهای نظارت اثربخش بر مصارف بانک دی در جهت کاهش مطالبات غیرجاری |
|
8 |
طراحی سامانه رتبه بندی داخلی مشتریان بانک دی |
|
|
|
|
1 |
امنیت و ریسک |
تعیین چارچوبها و الزامات استقرارحاکمیت شرکتی در بانک ها و شرکت های وابسته |
2 |
ارائه الگوی مدیریت ریسک عدم رعایت قوانین و مقررات در بانک دی |
|
3 |
ارائه راهکارهای افزایش امنیت بانکداری باز و API های بانکی |
|
4 |
امنیت بانکداری در بستر شبکه های اجتماعی |
|
5 |
تدوین سند جامع اشتهای ریسک (ریسک نقدینگی، اعتباری، بازار و عملیاتی) |
|
6 |
تدوین مدل برای آزمونهای ریسک شامل ریسک های اعتباری، بازار، نقدینگی و عملیاتی |
|
|
|
|
1 |
بازاریابی و طراحی محصول |
بهینه سازی شبکه شعب بانک دی |
2 |
ارائه الگوی مکان یابی شعب |
|
3 |
ارائه روش های احیای مشتریان ارزشمند غیرفعال |
|
4 |
شناسایی نیازها، انتظارات و رفتارهای مالی مشتریان با تاکید برمشتریان ویژه(VIP) به منظور بازاریابی و طراحی محصولات و خدمات بانکی مناسب |
|
5 |
طراحی سامانه مدیریت چرخه عمر محصول یا خدمت |
|
6 |
طراحی مدل تحلیل رفتار مشتریان به منظور امکان برنامه ریزی |
|
7 |
ارائه مدل بازاریابی ماشین های بانکی |
|
8 |
ارائه مدل ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک |
|
9 |
ارائه مدلی برای پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی(از طریق اینترنت، موبایل و...) از دیدگاه مشتریان |
|
10 |
ارزیابی و تحلیل ذینفعان |
|
11 |
آسیب شناسی مشتری مداری در شعب بانک دی |
|
12 |
بازاریابی و طراحی محصولات نوین بانکداری الکترونیک با رویکرد جذب منابع |
|
13 |
بخش بندی کسب و کارهای کوچک و متوسط بر مبنای نیاز مشتریان این حوزه |
|
14 |
بررسی و مطالعه الگوهای جذب مشتریان بزرگ |
|
15 |
بهبود تصویر برند و افزایش اعتماد جامعه به بانک با تمرکز بر مشتریان شرکت های کوچک و متوسط، مشتریان خرد و بنیاد شهید |
|
16 |
تبیین تکنیک های اقناعی شبکه های اجتماعی درمدیریت افکار عمومی بر میزان استقبال کاربران از طرح های بانک دی |
|
17 |
تحلیل رفتارمشتریان خدمات الکترونیک بانک با استفاده از تکنیک داده کاوی |
|
18 |
تدوین مدل ارزیابی اثربخشی محصولات و خدمات بانکی |
|
19 |
تدوین مدل جامع بازاریابی STP |
|
20 |
رضایت سنجی مشتریان با تمرکز بر بازار هدف |
|
21 |
شناسایی بازارهای جدید در حوزه ارائه محصولات و خدمات ارزی |
|
22 |
شناسایی موانع و مشکلات شعب در ارائه خدمات بانکی مطلوب به مشتریان (پیمایش میدانی از شعب منتخب) |
|
23 |
شناسایی و دستهبندی کاربردهای واقعیت افزوده برای ارتقاء و بهبود تجارب مشتری در بانک دی |
|
24 |
طراحی سوپر مارکت مالی و استفاده قابلیت و زنجیره ارزش شرکت های بانک |
|
25 |
عارضه یابی عملکرد بانک دی در اجرای روش های نوین بازاریابی و فروش خدمات و محصولات |
|
26 |
مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد دسته بندی مشتریان |
|
27 |
مدیریت سفر مشتری ( افتتاح انواع حساب، صدور انواع تعهدات، اعطای تسهیلات، بانکداری الکترونیک) |
|
|
|
|
1 |
تبلیغات و روابط عمومی |
پیاده سازی و شناسایی فرصت های بهبود مدیریت تجربه مشتریان در بانک دی (مورد مطالعه؛ شعب یا بانکداری الکترونیک) |
2 |
سنجش اثربخشی تبلیغات بانک دی |
|
3 |
شناخت عادات رسانه ای گروههای مختلف مشتریان بانک دی با هدف تدوین استراتژی ارتباطی – رسانه ای |
|
4 |
شناخت و طراحی پرسونای مشتریان بانک دی در حوزه SME’s جهت شخصی سازی پیام، محتوا، خدمات و محصولات |
|
5 |
شناسایی و ارزیابی ابعاد برندسازی داخلی در بانک دی |
|
6 |
طراحی مدل شهرت (Reputation) برای بانک دی با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان |
|
7 |
عارضه یابی کانال های ارتباطی درون سازمانی بانک |
|
8 |
ممیزی برند و بررسی روابط میان شاخص های آن در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک دی) |
|
9 |
نگاشت شبکه تداعی های برند بانک دی نزد مشتریان با استفاده از نقشه مفهومی برند (bcm) |
|
|
|
|
1 |
راهبردی |
طراحی نقشه راه استقرار هوش تجاری در بانک دی با توجه به مدلهای بلوغ سازمانی |
2 |
تدوین بر نامه راهبردی بانک دی |
|
3 |
ارائه الگوی عملیاتی به منظور پیاده سازی مدیریت کلان داده ها و کاربردهای آن درسطح بانک |
|
4 |
ارائه مدل ترازنامه بهینه برای بانک دی |
|
5 |
استفاده از هوش تجاری و یادگیری ماشین در شناسایی ریسک پولشویی در تراکنش های بانکی |
|
6 |
آسیب شناسی نظام برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و اجرایی و ارائه مدل بهینه ارزیابی |
|
7 |
بازطراحی فرایندهای بانکی با رویکرد ارائه خدمات غیرحضوری |
|
8 |
بررسی الگوهای توسعه بانکداری جامع (شرکتی، اختصاصی، خرد، تجاری) در دنیا و ارائه الگویی برای بانک |
|
9 |
بررسی فرصت ها و چالش های همکاری با استارت آپ ها و فین تک ها و مدل های پیشنهادی تعامل بانک دی |
|
10 |
بهینه سازی پورتقوی درآمدی و مدیریت هزینه بانک دی |
|
11 |
تدوین سند استراتژی بانک دی در افق سه ساله 1404 |
|
12 |
تدوین مدل بهینه ارزیابی عملکرد شعب بانک دی |
|
13 |
تدوین مدل بهینه ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی بانک دی |
|
14 |
تدوین و بازطراحی مدل کسب و کار دی |
|
15 |
طراحی مدل مناسب برای تدوین ساختار سازمانی متناسب با استراتژی های مالی با تاکید برسودآوری و توانمند سازی |
|
16 |
طراحی نظام ارزیابی عملکرد شرکتهای تابعه |
|
17 |
طراحی نقشه راه توسعه بانکداری الکترونیک در جهت تبدیل شدن به یک مزیت رقابتی |
|
18 |
طراحی و بهبود فرایندهای بانک دی |
|
|
|
|
1 |
سرمایه انسانی |
بررسی و آسیب شناسی دلایل بروز نارضایتی شغلی و روشهای پیشگیری و ارتقا انگیزه و پویایی کارکنان |
2 |
تدوین مدل جامع نظام پاداش و طرح های موردی با هدف افزایش رضایت کارکنان و ارتقاء اثربخشی پاداش ها |
|
3 |
ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف ترویج ارزش های سازمانی |
|
4 |
ارزیابی چالش های طبقه بندی مشاغل در بانک با هدف بازنگری آن و ارائه الگوی بهینه |
|
5 |
استقرار نظام عملکرد فردی - سازمانی در بانک دی |
|
6 |
بررسی امکان استفاده از لنگرگاه های شغلی جدید برای افزایش امکان ارتقاء و هدفمندسازی مزایا به تفکیک سطوح شغلی |
|
7 |
بهبود و بازنگری در مدل جامع آموزش از طریق امکان سنجی و بکارگیری مدل های نوین آموزش و بهسازی کارکنان |
|
8 |
طراحی نظام جامع سلامت بانک دی بر اساس استانداردهای جهانی |
|
9 |
مدیریت انتظارات کارکنان |
|
10 |
مدیریت انگیزه های درونی کارکنان |
|
|
|
|
1 |
سرمایه گذاری |
ارائه مدل ارزشگذاری سهام شرکتهای زیرمجموعه بانک، با توجه به نوع فعالیت آن |
2 |
بررسی ورود بانک به سرمایه گذاری در حوزه فین تک و استارتاپ ها |
|
3 |
تعیین بهینه سبد سرمایه گذاری |
|
4 |
طراحی الگویی با هدف شناسایی صنایع و حوزه های جذاب و پرپتانسیل برای سرمایه گذاری |
|
|
|
|
1 |
فناوری اطلاعات |
ارائه چارچوب راهبردی مدیریت ریسک امنیت اطلاعات در بانک |
2 |
بررسی روشهای امنیت اطلاعات در شبکههای ابری |
|
3 |
بررسی و الزامات بکارگیری ابزارهای تائید هویت بیومتریک |
|
4 |
بنچ مارک سرویسهای ارائه شده در نرم افزار مربوط به موبایل بانک دربانک های معتبر بین المللی |
|
5 |
توسعه قابلیت های ماشین های بانکی و درگاه های بانکی (همراه بانک، اینترنت بانک و ...) |
|
6 |
راهکارهای مقابله با حملات فیشینگ در بانکداری الکترونیک |
|
7 |
طراحی مدل افزایش درآمدهای کارمزدی مبتنی بر بانکداری الکترونیک در بانک دی |
|
|
|
|
1 |
مالی |
بررسی تاثیر انحراف تخصیص منابع (عرضه تسهیلات) بانکی بر سودآوری بانک ها (مطالعه موردی: بانک دی) |
2 |
ارائه مدل بهینه برای سپرده گذاری ارزی بانک ها نزد بانک مرکزی |
|
3 |
ارائه مدل و الگوی بهینه کفایت سرمایه در بانک ها |
|
4 |
ارزیابی سطح بلوغ چرخه مدیریت داده در بانک دی |
|
5 |
طراحی مدل پیش بینی رفتار سپرده ها با رویکرد پیش بینی سری های زمانی جریان وجوه نقد در بانک دی |
|
6 |
مطالعه تطبیقی مدلهای مناسب کنترل و مدیریت نقدینگی بر پایه مبادلات الکترونیکی در بانکداری نوین |
|
|
|
|
1 |
نظارت و مبارزه با پولشویی |
ارائه راهکار مناسب در خصوص بررسی مبادلات مشکوک در حوزه فناوری های نوین |
2 |
توسعه بازرسی سیستماتیک |
|
3 |
روش های کشف مبادلات مشکوک در حوزه رمز ارز |
|
4 |
طبقه بندی ریسک مشتریان بر اساس الزامات مبارزه با پولشویی |