تلفن بانک
سامانه تلفنبانک دی، در جهت تسهیل دسترسی به خدمات بانکی، بر روی بستر تلفن راه اندازی شده و به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان محترم بانک دی می باشد.
نحوه ورود به تلفن بانک
با شماره گیری 2726 (021) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید 1 پس از برقراری تماس، میتوانید به سامانه تلفن بانک دسترسی داشته باشید.
روشهای ورود به سامانه تلفن بانک
- ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم کارت)
- ورود با شماره سپرده (شماره سپرده و رمز تلفن بانک)
- ورود با نام کاربری (نام کاربری و رمز تلفن بانک)
- ورود با شماره مشتری (شماره مشتری و رمز تلفن بانک)
- ورود به عنوان مهمان
برای دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک کافیست به نزدیکترین شعبه بانک دی مراجعه کنید.
خدمات ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم کارت)
- دریافت موجودی
- صورتحساب )اعلام تراکنشها / دریافت دورنگار(
- پرداخت قبض
- سایر سرویسهای پرداخت (خرید شارژ همراه اول/ ایرانسل/ رایتل)
- انسداد کارت
- تنظیم اعلام موجودی
خدمات ورود با شماره سپرده / نام کاربری / شماره مشتری + [رمز تلفن بانک[
- مدیریت سپرده: دریافت موجودی، صورتحساب (اعلام گزارش / ارسال دورنگار)
- انتقال وجه: عادی
- مدیریت پرداخت: پرداخت قبض، سایر سرویس های پرداخت (شارژ همراه اول، ایرانسل، رایتل)
- مدیریت چک: گزارش برگههای دسته چک (سپرده جاری)، وضعیت برگههای دسته چک (سپرده جاری)، گزارش چک های واگذار شده
- مدیریت تسهیلات: گزارش اقساط تسهیلات، پرداخت بدهی
- مدیریت کارت: انسداد کارت
- خدمات کارت اعتباری: پرداخت بدهی، اعلام مانده بدهی
- خدمات عمومی: راهنما، دریافت شبا، نرخ ارز، اعلام سقف و کف انتقال وجه، اطلاع از رسیدها
- تغییر تنظیمات: تنظیمات کلیدهای میانبر سپردهها، تنظیمات پیش فرض صورتحساب، تغییر نام کاربری، تغییر رمز تلفن بانک، تغییر زبان، تغییر سپرده پیش فرض، تنظیم اعلام موجودی
ورود به عنوان مهمان [بدون رمز[