تلفن بانک

سامانه تلفن‌بانک دی، در جهت تسهیل دسترسی به خدمات بانکی، بر روی بستر تلفن راه اندازی شده و به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان محترم بانک دی می باشد.

نحوه ورود به تلفن بانک

با شماره گیری 2726 (021) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید 1 پس از برقراری تماس، می‌توانید به سامانه تلفن بانک دسترسی داشته باشید.

روش‌های ورود به سامانه تلفن بانک

  • ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم کارت)
  • ورود با شماره سپرده (شماره سپرده و رمز تلفن بانک)
  • ورود با نام کاربری (نام کاربری و رمز تلفن بانک)
  • ورود با شماره مشتری (شماره مشتری و رمز تلفن بانک)
  • ورود به عنوان مهمان

برای دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک کافیست به نزدیکترین شعبه بانک دی مراجعه کنید.

 

خدمات ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم کارت)

  • دریافت موجودی
  • صورتحساب )اعلام تراکنشها / دریافت دورنگار(
  • پرداخت قبض
  • سایر سرویسهای پرداخت (خرید شارژ همراه اول/ ایرانسل/ رایتل)
  • انسداد کارت
  • تنظیم اعلام موجودی

 

خدمات ورود با شماره سپرده / نام کاربری / شماره مشتری + [رمز تلفن بانک[

  • مدیریت سپرده: دریافت موجودی، صورتحساب (اعلام گزارش / ارسال دورنگار)
  • انتقال وجه: عادی
  • مدیریت پرداخت: پرداخت قبض، سایر سرویس های پرداخت (شارژ همراه اول، ایرانسل، رایتل)
  • مدیریت چک: گزارش برگه‌های دسته چک (سپرده جاری)، وضعیت برگه‌های دسته چک (سپرده جاری)، گزارش چک های واگذار شده
  • مدیریت تسهیلات: گزارش اقساط تسهیلات، پرداخت بدهی
  • مدیریت کارت: انسداد کارت
  • خدمات کارت اعتباری: پرداخت بدهی، اعلام مانده بدهی
  • خدمات عمومی: راهنما، دریافت شبا، نرخ ارز، اعلام سقف و کف انتقال وجه، اطلاع از رسیدها
  • تغییر تنظیمات: تنظیمات کلیدهای میانبر سپرده‌ها، تنظیمات پیش فرض صورتحساب، تغییر نام کاربری، تغییر رمز تلفن بانک، تغییر زبان، تغییر سپرده پیش فرض، تنظیم اعلام موجودی

 

ورود به عنوان مهمان [بدون رمز[

  • دریافت شبا
  • نرخ ارز